Prigovor
Prigovor može biti upućen usmeno, pismeno, putem knjige utisaka ili elektronskim putem.
Pisani prigovor klijent može uputiti dostavljanjem dopisa na adresu Društva za upravljanje: Đorđa Stanojevića 16, elektronski putem na e-mail adresu Društva za upravljanje: info@raiffeiseninvest.rs ili popunjavanjem forme u prilogu.
Obaveza Društva je da razmotri prigovor i da klijentu dostavi pisani odgovor najkasnije u roku od 10 radnih dana od dana prijema prigovora. Izuzetak čine prigovori vezani za zaštitu podataka o ličnosti, kao i prigovori čiji proces rešavanja, u zavisnosti od konkretnog slučaja može trajati i duže od 10 radnih dana pri čemu je Društvo u obavezi da, do isteka roka od 10 radnih dana, obavesti klijenta o preduzetim merama i o očekivanom roku za rešavanje prigovora.
Društvo za upravljanje je u obavezi da klijenta o ishodu obavesti pisanim putem.